اسفاد پر غرور من ای قلب زیرکوه

اشعاری از خودم وهمسرم

اسفاد پر غرور من ای قلب زیرکوه

اشعاری از خودم وهمسرم

***

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ب.ظ

شعر علاوه بر اینکه ظرفی برای بیان احساس شاعرانه است باید درخدمت  

ارزشها باشد و شاعر درعمل به وظیفه و مسئولیت خود ، این نعمت بزرگ  

الهی را  در خدمت به دین، اخلاق، انقلاب و معرفت افزایی قرار دهد.

حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای«مدظله العالی»

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۲
حسین ابراهیمی

نظرات  (۳)

أحسنت..عالییییی بود
۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۹:۰۹ عاشقانه های انتظار
سلام عزیز: هفته دفاع مقدس بر دلیر مردان هشت سال دفاع مقدس گرامی باد، منتظر حضورتون هستم جناب...
پاسخ:
باسلام
چند وقتی هست که به وبلاگم سر نزدم چشم در اولین فرصت
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۸ ناصرنظرجانی
سلام با کمال افتخار لینک شدید
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
شما هم با کمال افتخار لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی