اسفاد پر غرور من ای قلب زیرکوه

اشعاری از خودم وهمسرم

اسفاد پر غرور من ای قلب زیرکوه

اشعاری از خودم وهمسرم

تو می آیی ازسفر ...

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۹ ب.ظ

منم واین غزل که زندانیست

درحصار دلی که طوفانیست

جمعه هم رفت و در افق گم شد

و شبی که دوباره ظلمانی ست 

کوچه پس کوچه های شهر هرشب

 مملو از وحشت و پریشانیست

گریه هایی که سیل می سازند

 وجهانی که رو به ویرانیست

در پس شعله های درد اثر از

پنجه های پلید شیطانیست

ذکر عجل فرج به زیر لب و

مهر عشقم به روی پیشانیست

می شمارم عبور سرما را

لحظه هایی که سخت طولانیست

سالها یک به یک گذشت وهنوز

باغ احساسمان زمستانیست

یک منا ذبح گامهای تو شد

شاید این سال سال پایانیست 

وتو می آیی از سفر آقا

                                          در هوایی که خیس و بارانیست                                               ***

شعر از حسین ابراهیمی اسفاد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
حسین ابراهیمی

نظرات  (۳)

۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۰ مامان زهراء(س) عصاره خلقت
سلام: ممنون از حضورتون و نیز تشکر از این که لینکم کردید، منم متقابلاً وب جدیدتونو لینک کردم و منتظر حضور مجددتون هستم...
پاسخ:
سلام
خسته نباشید،طاعات قبول .
در فرصت های آتی حتما خدمت خواهم رسید...
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۰:۰۲ مرتضی اسدالهی
سلام خسته نباشید 
وبلاگتون بسیار عالیه انشالله همیشه  پابرجابمونه
 موفق باشید
پاسخ:
 سلام
تشکر مرتضی جان
اگه بلاگ هم مثل بلاگفا نشه حتما پابرجا میمونه!
۲۴ آبان ۹۴ ، ۰۴:۱۳ عاشقانه های انتظار
سلام عزیز همشهری: خوبی؟ چه کم پیدا، دیگه به ما سر نمی زنی، هنوز اون فرصت های آتی که گفتی سر نرسیده...؟!
پاسخ:
سلام
خیلی شرمندم،از فضای وب فاصله گرفته ام
چشم در اولین فرصت خدمت می رسم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی