اسفاد پر غرور من ای قلب زیرکوه

اشعاری از خودم وهمسرم

اسفاد پر غرور من ای قلب زیرکوه

اشعاری از خودم وهمسرم

خانه خورشید

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ق.ظ

 

چشم انتظار اذن دخول تو این گداست

درباز کن که پشت درت کوله ای دعاست

اینجا حریم و روضه‌ی تو قبله دل است

یک جرعه از تبسم تو نسخه ی شفاست

خورشید ذره ایست دراشراق گنبدت

گلدسته های تو،پل بین من و خداست

از چشمه تو تشنه کسی بر نگشته است

دریا حقیر کهنه ترین ساغر طلاست

پای برهنه آمدم ای روشنای طور

آخر مگر نه کوی تو وادی ذی طواست

دل را به سمت خیمه گهی سبز می‌برد

آن بوی نرگسی که پراکنده در فضاست

راه مقام و رکن تو در صحن انقلاب

سعی میان مروه وآن چشمه‌ی صفاست

فواره پیش زائر تو سجده می‌کند

در برکه ای که جلوه‌گر حَجة‌الرضاست

قلبم هزار تکه درآیینه های توست

صدها هزار چشم وسر وجان تورا فداست

آهو اگر چه محض تو آزاد گشته بود

ازآن زمان به دام دو چشم تو مبتلاست

فُطرُس دوباره بال بگیرد دراین هوا

وقتی غبارروب تو بال فرشته هاست

درمشق عشق بین دو حرف اختلاف نیست

اینجا غریب مثل قریب عاشق شماست

فولادتر زپنجره فولاد گشته ام

رنگی عوض نکردم و این آخر وفاست

وقتی«ستاره سحری»بی فروغ گشت

یادت نمی‌رود که سه جا ؟این قرار ماست !

***

شاعر:ستاره سحری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۴
حسین ابراهیمی

نظرات  (۱)

۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۰۳ عاشقانه های انتظار
سلام عزیز همشهریم: ممنون از جنابعالی که بعد از مدت ها به من سر زدید و این وبم و وب دیگرم    « مامان زهراء(س) عصاره خلقت » را لینک کردید، ضمن این که منم متقابلاً تو این دو وبم لینکتون کرده و منتظر حضورهای مجدد و مکررتون هستم خوشحال میشم به دو وب دیگرم « ازدواجی شاد، سالم و پایدار و نیز بلاغ المبین » هم که آدرسشون تو پست ثابت این دو وبم درج شده هم سری بزنید و نظرتونو بفرمائید....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی